Uppdatering!

Har haft en massa saker för mig. I Fredags så va det en massa jobb, 17-04... Helt slut va jag. Jag va söt och gjorde kaffe till mamma, hon skulle upp halv sex. Jag kom upp halv fem, och efter ett bad så va det tillräckligt tidigt att göra kaffe till mamsen, gissa om hon blev glad!!?

På Lördagen vaknar jag av att ett par f*ttungar busplingar på dörren x antal gånger, klockan va då 12, så hade sovit 5-6 timmar.. men i alla fall!
Klockan 4 så va jag och syster på väg ner på stan för att åka vidare till Sandra, det va 20-års party för syster! Jag berättar mer om den när jag har fixat in bilderna på datorn.

Åkte hem vid tolv-halv ett, helt slut *skyller på busringningen*. Åkte hem vid halv tre på Söndagen, skönt att komma hem! Det blev världens största pizza, i Pan-format(!!) Jag, Emil, Nisse och Linus åt, jättemumsigt!

Igår va jag hos Linus och kikade på film, sen när jag kom hem gjorde jag en SUPERgod asiatisk-inspirerad gryta med kokosmjölk och till va det fullkorns nudlar.

Och idag ska jag kila iväg till Linus, om ett litet tag. Då blir det SUSHI, och lite nudlar m. grönsaker. GUD va gott det ska bli! Kommer massa bilder på det imorrn!

Imorrn så ska jag och Mamma, kanske Marielle äta värsta lyx-våfflorna! Våfflorna i sig blir väl inte direkt lyxiga. Men det som blir till, häagen-dazs, grädde, sylt och en massa annat mumsigt!! Det va en liten uppdatering!

Kommer mer senare idag eller imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0