Syster fyller 20!

Idag fyller underbara systeryster 20 år, värsta gammeltanten ;)! http://m890316.blogg.se/ gå in och gratta!

Igår hade vi släkt över, jag och syster bakade kaka och gjorde en stor JÄTTEmumsig smörgåstårta!

systeryster fyller 20!

Visst ser den god ut?!

systeryster fyller 20!

Vackra systeryster!

Hon fick massa pengar av farmor, farfar. Av mig, mamma, mormor och morfar fick hon en massa
 pengar att spendera på Nelly.com. Det va en hit! Så nu har hon beställt saker, från mitt konto. (jag är ju student, så hon får massa rabatt på det viset). Så ska hämta ut det, bland annat en klänning hon ska ha på födelsedagspartyt på Lördag. (tror hon ska ha den då) Suuper fina saker beställde hon i alla fall!

GRATTIS på HENNE!

Kommentarer
Postat av: Marielle

TACK! :D

Ja, klänningen är det tänkt att jag ska ha på lördag ;) hihihi

2009-03-17 @ 10:17:29
URL: http://m890316.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0