Sjuk...

Usch, mår inte alls bra, sitter här nu och dricker te, nyser och snorar ner hela mig... Vad hände?

Igår förmiddag när jag lunchade med mamma, det blev förövrigt jensens vi gick till. Så mådde jag bra, lite lock för öronen, men annars kanon! Sen sprang vi runt på stan och kollade på balklänningar, ååh. Har verkligen hittat en perfekt klänning för mig, ska prata med pappa, men jag tror det blir det jag köper. Den är sååå fin!

Det var när jag började jobba som huvudvärken kom in, sen gick det bara utför. Hörde knappt någonting av vad Fredrik sa när jag stod i köket, och hörde ännu mindre av vad gästerna sa, faaan :(.

Så jag bestämde mig för att vara ledig idag, med uppsvullen hals och kan knappt svälja. SÅ har jag SUPERont i neder visdomstand på högra sidan. Självklart ska den börja komma upp igen, (den har hållt på i ett år nu) och göra ondare än någonsin nu!

GIVE ME A BREAK!

Det positiva är att jag kan ägna mig till lite skolarbete :)!

Nej, nu ska jag titta på lite serier, dricka mitt te och försöka pilla i mig en macka eller två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0