Shopping.

Vaknade för en timme sen ungefär, gick ju och la mig vid 7, men herre gud va tråkgt det är att sova bort hela dagen :(...
Men, det behövdes verkligen. I fredag till lördagen sov jag ju bara 3 timmar... Så va helt slut igår/morse.

Men, jag shoppade ju lite saker i Onsdags tror jag det va, så tänkte att ni skulle få se det!

shopping

En liten svart klänning till studentkryssningen!

shopping

En stor väska, tänkte ha den till sommarn!

shopping

En oversize-tröja. Också till sommarn!

shopping

Ett par skor, till mina baggyjeans och också att bara kunna strosa runt i till våren.

shopping

Ett halsband

Shopping

Och ett par halsband.

Är helt förälskad i allt! Och kan knappt vänta till jag får använda alltihop, speciellt klänningen och tröjan! 
Miih, nu tycker jag att våren och sommaren kan komma, på en gång!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0