Sala allehanda.

Nu sitter jag i skolan, mitt internet har lagt ner... IGEN....

men det är eftersom jag har en 5 gig nedladdningsgräns och så fort man klickan upp en ny ruta så laddas det ned information, så fort man laddar upp en bild så laddas det ned information... jag tror ni förstår.

Så jag kommer främst uppdatera från skolan, kanske om jag har ork att sitta hemma och vänta i hundra år, men troligen inte.

Idag ska jag kila förbi Sala Allehanda, våran egna lokala tidning.. Ska prata lite om mitt projektarbete, kan berätta lite mer om det sen. Sen ska jag, jag vet inte riktigt.. Kanske gör något trevligt lite senare idag, det är ju ett sånt otroligt underbart väder! Solen lyser jättemycket och det är faktiskt riktigt behagligt ute!

När jag kommer hem så ska jag nog läsa lite engelska också!

Nej, nu ska jag kila. Får sluta nu eftersom vi itne har någon psykologi pga. praktik *yey*.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0