Räkningar.

USCH! Det här är nog det tråkigaste på hela månaden... Tycker inte alls om att betala räkningar :(.

Men nu är det klart i alla fall, och nu är det bara att shoppa upp resten av pengarna *yeey*..
Nej, ska faktiskt försöka spara lite den här månaden, tycker det är mycket roligare att göra av med dem dock. Men som sagt, jag ska försöka kontrollera mig.

Jag har heller inget planerat idag, eller jo, ska städa och kanske plugga lite. Men annars är jag helt obokad, det känns bra! Ska försöka ta mig till affären och handla lite mat också, har redan handlat hälften av det som behövs den här månaden (förutom mjölk och liknande som man köper lite då och då under hela månaden) men annars är det också klart!

Nej, ska slita mig från datorn och göra lite mat nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0