Plugg!

Har pluggat till Historia provet imorrn. Det kommer att bli ett essä-prov. Sen så ska jag plugga en massa till engelskan också, läsa igenom ertikeln, (på 10 sidor *suck*) och riktigt plugga in orden också, vi ska kunna uttala, stava och sätta in dem i meningar. Så dem ska jag kunna superbra! Har dock inte bokat tid för den än, men det ska jag göra på onsdag!

Så har jag matteseminariumet på Fredag, maah va mycket det blir som man ska plugga till.. Men matten går nog bra, vi är inne på geografiska vektorer, eller liknande. Inte alls så svårt faktiskt!

Men nu sitter jag och har druckit tre koppar te, så springer på toan i princip hela tiden.. Har världens sämsta partyblåsa!

Imorgon blir det jobb också 16-20. känner mig superpepp och vill verkligen jobba en massa massa, vill ha pengar! Det kommer ju så himla mycket nu dem sista månaderna, har två kryssningar, studentklänning, födelsedagar och alla dessa studentfester och så får jag itne glömma balen. Många utgifter är det. Så sticker ju jag och mamma iväg på en utlandsresa den 7 eller 8e Juni, direkt efter studenten *längtar*. så mycket jobb nu, tack!

Och nu börjar det bli dags att börja bli fit inför sommarsäsongen. Säger samma sak varje år, men nu jäklar ska jag verkligen försöka att göra en ansträngning eller tre. Funderar på att vara med i den här Nike-grejen "men vs women" känns skoj och så blir det en liten morot eftersom det är en tävling, då kan jag ju bidra med något!

Nej, nu ska jag plugga lite till, sen blir det en god natt sömn, har ju sovit förskräckligt ojämnt och lite dem senaste dagarna!

Gonatt sötsaker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0