Mys och Jobb!

Idag har jag som sagt gått runt i mjukiströja, Sannas mjukiströja närmare bestämt. En som hon har haft hos mig i evigheter, mend en är superstor och supermysig!

Jobbet gick bra, ganska dött. Men det rullade på hela tiden vilket var skönt eftersom det inte var hysteriskt. Jobbade 16-22, behöver mer pengar så jag kan spara till alla resor som är planerade nu i sommar/sensommarn. Har en utlandsresa i början på Juni (vet inte vart än eftersom det är mammas val av destination). Och så bär det av till Thailand (förmodligen) i September. Mysipys, har velat åkt dit i flera år nu, så jag och mamma gjorde en deal. "Du (mamma) får välja vart vi åker först, så får jag välja vart vi åker sen!" Hon älskar Grekland, så det blir säkert dit. Och jag har blivit bortskämd, och vill inte alls resa inom europa.. Så därav dealen!

Nej, nu ska jag borsta mina tänder och sen hoppa mina söta tossingar i säng! Är förresten ledig från skolan imorrn *yeey*, ska jobba hemma med Engelska C artikeln, och så jobb 12-18 sen med plugg när jag kommer hem. Men det är väldigt skönt att inte behöva gå upp förrän 9,30 imorrn i alla fall!

Mys

Såhär mysig är jag nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0