Melodifestivalen och Jobb.

Så otroligt bra är inte melodifestivalen.. Tycker det är lite synd faktiskt... Menmen, jag har gnällt över programet så många gånger förut, så känns inte som att ni behöver höra det igen.

Jag har varit ute och ätit med Pappa, Lena, Marielle och Johan. Syster fyller ju år på Måndag, så det blev en födelsedagsmiddag på "Spicy hot". Det var väldigt trevligt och vi satt och åt/pratade i en-två timmar. Sen åkte jag hem till mamma, som inte var hemma för att vänta på att jag ska jobba. Marielle kilade iväg för att kolla på melodifestivalen hos Sandra.

Igår skulle jag ut med Offe, men det blev inte så. Vi gick hem till Linus istället och va mest bara. Offe gick tidigare än vad jag gjorde. Det slutade med att jag och Linus satt och åt massa mat och kikade på film, En riddares historia. Myspys!
Gick hem ganska tidigt, vid 1.

Nu sitter jag och väntar på att åka till jobbet.


Nu är trumvirveln för den som vann melodifestivalen... La voix... Seriös, ett ord.. PINSAMT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0