Skola och mat!

Skolan gick helt okej! Vi hade engelska C prov/stort test om Jane Austen. Det tog typ en halvtimme. Man sitter inne i ett rum tillsammans med våran engelskalärare och hon ger oss ett papper med frågor som vi ska besvara, runt en 42 frågor eller liknande, alla muntligt. Självklart! Men det gick som sagt helt okej, kände mig väldigt förberedd, och Lina fick de frågor som jag tyckte var svårast och vice versa, så det gick kanon!

Innan jag kilade iväg till jobbet provade jag att göra något helt nytt. Jag hade ingen matinspiration så jag googlade på "gräddfil och kyckling", jag har alltid gräddfil hemma av någon anledning... Och det kom upp "Kyckling fajitas".

Så jag provade, med en egen twist eftersom jag inte hade allt hemma. Och det blev super gott. Gratinerade allt i ugnen också, vilket det inte stod i receptet.

mat

Det är minst lika gott som det ser ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0