Lön och shopping!

Det är som sagt mitt skitinternet som muppar :(. Men jag tar med mig kameran till mamma idag och laddar upp massa bilder!

Jag fick lön i Onsdags, och då blev det lite shopping, har införskaffat mig ett par skor, en klänning (en tajt svart skönhet!), en väska, armband, ett halsband och en tröja! Är förälskad i allt! Klänningen ska jag ha på mig på studentkryssningen är det tänkt, ska köpa ett par röda pumps att ha till som matchar en röd väska som jag har, sen blir det massor med accessoarer!  

Som sagt, ni får se allt imorgon!

Idag ska jag sola efter skolan, sen blir det jobb 18-04. Sen ska jag hem och toksova! Jobba 11-16 på lördagen och sen handla en BH och pumpsen, om jag hittar några. Kikade inne på bianco igår och hittade ett par, men det är en röd rosett på, och jag tycker inte om krimskrams! Men vi får se!

Snart är det Matte, genomgång *blä*. Sen blir det solningen!! Ska nog ta med mig mat istället för att äta på jobbet, känns bättre så!

Nej, nu ska jag kila!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0