Klipp och färgning.

Idag var jag och klippte mig som jag skrev i förra inlägget. Glömde helt bort att ta en "före"-bild men en efterbild har jag tagit!
Håret ser lite smågrått ut, men det är på grund av silverschampot. Tar en ny bild om en dag ellre två när schampot lagt sig!

Jag luktar huur gott som helst också, det är nog det bästa med frisören, deras hårprodukter är gudomliga!

jag

Så blev det. Vad tycker ni?


mat

Jag lagade också asiatisk mat, eller ja. wook med cocosmjölk och fullkornsnudlar. Det va jättegott!

Ikväll, eller ja.. Om 20 min (tror jag) så ska jag tvätta också. Det är verkligen behövligt, dels för att jag ska tvätta lakan, men också för att då kan jag städa och så är det fotningen imorrn som jag behöver kläder till som ligger i tvätten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0