Historia prov och PIC

Det är vad jag har gjort dem senaste 3 timmarna. Tillsammans med en massa håltimmar då, förstås. Provet gick bra, det kändes bra i alla fall. och med PICen hjälpar jag mest Lina lite på traven, eller. Hon får använda min platta och dioderna som jag har programerat i, vi ska ju göra en bil och hon har en uppgift kvar sen så kan vi göra den tillsammans. Så vi tog den har håltimmen, så kan jag hjälpa henne om hon behöver det. Jag gjorde den igår så det är färskt i minnet också.

Det var ju 8-9 dagar sen hon gjorde det, så det blir ju lätt att man glömmer bort!

Sitter och väntar på att Idrotten ska börja, och senare idag ska jag fika/umgås med Ida. första gången på evigheter! Ska bli skoj! Sen blir det att plugga lite mer när jag kommer hem, vi har prov nästa vecka och en redovisning imorrn. Kom på idag att vi har svenska på Onsdagar, inte Tisdagar! *yey*

Kommentarer
Postat av: Emil Skogsund

if(BilenKortVilse) then BytHall()



:o

2009-03-10 @ 18:45:13
Postat av: Ellen

hahaha, jag får prova med det på Måndag ;)! Knäppis :D

2009-03-11 @ 07:43:46
URL: http://meskal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0