Dag med Marielle! del 2

Sen blev det vin och mat efter cheesecakes bakandet!

mat

Marielle står och skalar räkor!

mat

Det blev wook med vin!

mat

Cheesecaken, med jordgubbssås. MUUMS sa vi på den!

mat

Haha, jag lämnade marielle i 10 min, om ens det. och hon lyckas bränna vid mjölken. Haha!
Hon spillde också vin X antal gånger på det nystädade golvet också. Klanten där ;)!

mat

Men hon lyckade åstadkomma det här i allafall, mumsig chai!


Så det här gjorde vi igår, plus dammtorka, dammsuga, våttorka, diska, tvätta och plocka undan saker! TACK för hjälpten, du är bäst :D! <3

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hahah, jag var lite klantig igår! :b Men allting gick ju bra, å jag hade en JÄTTEBRA dag med dig, syster! Älskar dig,

ladda för fest ikväll ;)

2009-03-07 @ 15:48:42
URL: http://m890316.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0