Cheesecake och Chai!

Det blir det idag, tillsammans med systeryster. Men det blir itne fotning förrän imorrn, Både hon och jag har för mycket att göra idag. Men det ska bli mysigt att spendera lite kvalitetstid med varandra!

Nu sitter jag och laddar inför jobbdagen, jag tycker det är ganska skönt att jobba. Man känner att man gör något, plus att man tjänar pengar! Man sitter inte bara och gör ingenting. Ska kolla på coop också här i stan om det finns något ledigt deltidsjobb, ja.. det kanske blir lite mycekt med två jobb och skola, men det känns som att jag behöver pengar!

Så måååste jag komma ihåg att boka intensivkurs för körkort också idag, har skjutit upp det föör länge, samma med akropolis! Kanske ska ha min studentmiddag där, vi får se.

Nej, nu ska jag kila iväg till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0