3ds max

Det är ungefär lika roligt som det låter... Man ska bygga sitt eget rum. Du kan göra ritningar till byggnader och så vidare i programmet. eller, så som du vill att det ska se ut när det är klart. Inte alls så roligt, men bilderna från programmet ser lite småcoola ut. Vad gör man inte för att få tillräckligt med poäng...? ;)

Idag blir det som sagt fotografering, *yeey* Sannis kommer över också, hoppas jag. Så kanske hon också vill ta lite bilder. Annars så ska vi ta en pluggkväll senare, har en massa saker som måste göras, fick t.ex. reda på att vi har en redovisning på 8-9 min på svenskan om en författare imorrn, så det blir bara hem och skriva/plugga en massa! Har för mig att jag redan har valt en författare, men kommer inte riktigt ihåg vilken (A).

Nej, nu ska jag fortsätta med mina tutorials.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0