STUDENTEN!

Det va såå roligt! Upplevelser, verkligen! Samtidigt som det var jätteroligt så var det väldigt sorgligt...
Jag går inte i skolan längre, WOW! Har inte riktigt förstått det än!

studenten

Innan champagnefrukosten.

studenten

Det regnade ute, så vi kunde inte vara i parken. Men det gjorde inget, alla studenter samlades i skolan (!) istället och hade champangefrukosten!

studenten

Frida och Pauline!

studenten

Hawal, Lina och Mula.

studenten

Lina och Jag.

studenten

Champagne och jordgubbar! *muums*

studenten

Putte och Alexander.

studenten

Meer champagne!!

Det blev en massa fler bilder. Visar lite senare, systeryster har lite fler!

Men underbar dag, och USCH va skönt det känns!!

Först var det champagnefrukosten, sen mat tillsammans med alla treor som HR tvåorna och ettorna hade gjort! Gud va gott det va, kycklingspett med massa gott och sen vitchokladpanacotta till efterrätt om jag inte minns fel. *muums*
Sen promenerade vi ner på stan, skrek halsarna av oss. Kunde knappt prata efter det. Tyvärr sög verkligen vädret. Men humöret va på topp i alla fall! Väl nere på stan så gick jag till min skylt och alla underbara släktingar! Efter det skulle vi åka flak, så det blev ännu mer skrikande! Sen va det bara att åka tillbaka till släkten för paketöppning och mer mat!
TACK till alla som var med på min student, ni förgyllde verkligen hela min dag!


Kommentarer
Postat av: Marielle

Åh, va bra att du hade en bra student!! :D

2009-06-09 @ 15:01:51
URL: http://m890316.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0