Jobb och så en nostalgisk touch!

Ja, jobbet va otroligt segt... Verkligen, usch! Blev klara en halvitmme innan vi skulle, så det va skönt i alla fall!

När jag kommer hem till mamma och syster, så möts jag av en "förfriskad" söt storesyster som gör en massa tokiga roliga saker när hon är sån! Rumpskakande och allmän knasfaktor har det varit i en 2 timmar nu! Vi sitter och lyssnar på nostalgisk musik från 90-talet. Väldigt mysigt faktiskt!!

Ska dock upp imorrn (idag) och jobba klockan 11, och sen far jag iväg till Falun för att fira midsommar med Mamsen! 

Nej, ska försöka sova snart! 

Toodles

Kommentarer
Postat av: Marielle

Haha, visst är jag väl lite rolig! (a) hihhi

2009-06-30 @ 23:37:08
URL: http://m890316.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0