Jobb, jogg och Partyplaner!

Idag har jag varit på jobbet i 8 timmar ungefär, en timmes rast och så fick jag gå hem en timme tidigare *glad*.

Jag vet inte riktigt varför, men nu efter studenten så har jag blivit riktigt rastlös, känns inte riktigt som om jag har tillräckligt mycket att göra, så när jag kom hem till mor efter jobbet, jag har också bestämt mig för att gå till jobbet och gå hem hit igen (40 min dit och 40 min tillbaka), så lånade jag mammas joggingskor och va ute och sprang i 40min, så nu känner jag mig ganska avslappnad och avstressad, perfekt sätt att lugna ner mig på efter en dags jobb!

Yes, party står på schemat imorgon. Än så länge är det jag och Lina. Ska bli såå skoj!
Någon som vill hänga på ut i Västerås imorrn?


Nej, ska titta på lite serier och dricka bubbelvatten nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0