Häy Häy Häy

Det har hänt en massa saker, förra onsdagen var det utgång för första gången på Pluto i Västerås. Som tur va det halva priset på allt fram till midnatt, så det blev en 8 shot för mig och Lina, hon fyller nu på Onsdag, jag ville ut och bjöd lite som födelsedagspresent! Köpte ett par supersnygga och höga partygladiator skor från bianco som bara behövdes gå för en testrun. och oh my va snygga dem ÄR!

I Torsdags så blev det lite "drinkar" med Mika samt en MASSA catching up, otroligt mysigt och tack för det!

Fre, Lör och Sön blev det jobb rakt igenom!
Jag tyckte jag förtjänade ett par skor igår (sön) också, så klickade hem ett par ursnygga skor från Nelly, dem som jag skulle klickat hem för länge sen, men min storlek har ju varit slut hela tiden, men igår va dem inte det!! Så yeey, ska testa dem på Onsdag, då Lina snyggingen fyller 20!

Och idag har jag varit i Västerås hela dagen (13-21). Jag har funnit min nya kärlek, en underbar ACER, en ny bärbar dator!! Mums på den! Sen har jag och mamma varit och ätit på Akropolis, grekiskt och druckit rödvin. Helt klart väl behövligt och super mysigt!!

skor

Det här är dem underbara gladiator klackarna från Bianco!

skor
Och det här är skönheterna från nelly!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0