Fika, öl och mys!

Yes, så har dagen sett ut. Fikade med Tess i typ två timmar. Super mysigt, har som sagt inte träffats på jättelänge! småplanerade lite saker till hösten som jag verkligen hoppas händer!

Sen kilade jag över till Linus, fick över en massa filmer och musik till datorn så ska lägga mig och kika på "Underworld" efter jag skrivit klart inlägget. Det kom en massa folk till Linus också, Krille, Myrberg, Alex osv. va skoj, men alla röker inne, och eftersom jag är en kinkig liten tös så klarar jag verkligen inte av för mycket rök på en sån liten yta, men trevligt va det!

Små planerar lite till Linas födelsedag imorrn, massa tisslande och tasslande blir det!!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0