Film och vin!

Usch vilken mysig combo!
Det är jag och mamsen som sitter i vardagsrummet och tar ett glas rödvin, eller två medan vi tittar på en film på 3:an. 

Gud va det är skönt med sånna här dagar, eller kvällar rättare sagt, men bara sitta och mysa och bara vara! 
Det har varit så himla mycket överallt och hela tiden, har varit sjuk i en vecka (halsfluss, USCH) så det var väl en halvpaus. I alla fall sista dagarna, så har jag fått umgåtts en massa med Ewe också, sjukt länge sen och otroligt behövligt!

Har lite saker som behöver redas upp, men over all så trivs jag helt okej! 

Nej, nu ska jag fortsätta mysa med mamsen och bar amå fin fint!

vin

*myyys*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0