Västerås!

Nu har jag kommit hem från min lilla shoppingrunda i Västerås! Det blev lite fotning med syster medan jag va där, bilderna kommer lite senare ikväll/imorrn!! Det var egentligen tänkt att det skulle bli en mysig dag för mig själv, men min sjukling till syster ville följa med, vilket jag inte alls klagade på!!
Det här är vad jag köpte!


...

Först så gick vi till Make-up Store och köpte två ögonskuggor! Mina andra ögonskuggor därifrån blev stulna för något halvår sen, så det är bara att samla på sig nytt! Nu hade jag tur också, mamma hade varit söt och fixat rabattkuponger där, 20%! Så det blev en ljusgrön "bamboo" och en rosa/aprikos "Lady". Det blev också en likadan mascara från "Lumene" som jag haft innan, eftersom den verkligen är superbra! Så köpte jag vårdande schampoo från "Tigi" som jag hoppas på ska vara bra, den luktar i alla fall underbart!


...


Sen gick vi vidare mot "New Yorker" för att leta underkläder, och jag hittade dem här underbaringarna som sitter jättensyggt och är supersköna!


...

För att avrunda en mysig dag så är ju skor ett måste! Det blev dem här, både sköna och snygga från "Belle Shoes".
Efter shoppandet så satte vi oss på "munk o muffin" och tog varsit hjärta med vanilj i och en pecankola munk och delade på, mums va gott det va!!


Nej, nu ska jag kila iväg ut i köket för att göra i ordning lite te och något att äta!!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Tack för igår! Jag behövde komma ut lite, trots att det blev jobbigt för kroppen!

Å skoj skoj att fota!! Å va bra att du är nöjd med allt! :)

Pusss

2009-01-30 @ 14:11:35
URL: http://m890316.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0