Jobb!

Ojojoj, idag har jag jobbar i 6 timmar och 4min, vi stämplar så det är därför jag vet så exakt ;). Ska iväg och jobba om en timme igen också, jobbade istället för Sanna idag på eftermiddagen, hon ville sova lite, så har jag min egna tid inatt då, 23-03 :). 

Men igår så jobbade jag natt, natten till Lördag då och när jag kom hem så var klockan runt halv fyra imorse, fick skjuts hem av Sandra, hon är så söt :D! I alla fall så kan jag aldrig riktigt sova på en gång när jag jobbat natt, det är så högt tempo hela tiden och det blir svårt att slappna av. Så jag tog ett mysigt bad, åt några morötter som jag tagit hem och läste "da Vinci Koden", någon som läst den :D? Jag läste den första, "Änglar och Demoner" och blev helt frälst! Det var en bok som jag läste för engelskan som min kära mor som också blivit helt frälst av, Dan Brown, den killen kan verkligen skriva!
Båda böckerna rekomenderas varmt :)!

Badkar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0