Yasuragi, Kladdkaka och Beck!

Nu har jag sett min första Beckfilm, gamen heter den. Det var den som gick på 4an (?) i Söndags!
Den var väl helt okej,men tittar hellre på utländska filmer. Har otroligt svårt för svenska filmer..

Till filmen blev det i alla fall en mumsig kladdkaka! Till den så hade vi häagen-dazs med vaniljsmak, guud va gott det är med haägen-dazs!

Ååh, vet ni? Jag och Mamma har bokat en natt på Yasuragi, det är ett japanskt spahotell i Stockholm. Det blev en liten impulsgrej, vi kände att vi behövde skämma bort oss lite grann. Först tänkte vi en talinn kryssning, men dem är så tråkiga, har åkt båt för mycekt känns det som :P. Så det blev spa istället.

Så den 25-26 blir det en övernattning där, det här ingår:

"En natt i japaninspirerat rum inkl. frukostbuffé. Teppanyakimiddag, varje bord har en egen kock som tillagar rätterna på en stekhäll vid bordets mitt. Aktiviteter enligt dagsprogram. Entré till japanska badet. Te- och fruktbuffé. Yukata (japansk bomullsrock), tofflor samt bad- kläder."

Och utöver det beställde vi en Shiatsu massage på 50 min också.

Hela kalaset kommer gå på runt 3100 för två personer, så det var ett riktigt kap!

Yasuragi

Såhär ser utomhuskällan ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0