Väntar på skola.

Nu sitter jag hemma, i mina nya mysipys studentkläder, som jag självklart ska ha till skolan!

Idag är det en otroligt lugn dag, egentligen hade jag Matte F/breddning kvart över åtta, men det är inte obligatorisk närvaro på den, förutom på seminarium, självklart. Så jag tog mig en lite sovmorgon eftersom vi gick igenom det vi skulle förra fredagen, men vi får säkert uppgifter idag, men det är bara att leta upp honom efteråt, om inte Putte eller OScar är söta i kanten och tar med ett.

Sen nu då, om en 45 min så börjar HIstoria A, vi bearbetar 1700-1800-tal och det är faktiskt ganska intressant.

Sen är det en super håltimme, då brukar jag oftast jobba i 3D max, du ska göra ditt rum i 3D. En datakurs som behövs göras innan jag slutar. Sen sist så är det Idrott, idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra, inte mer än bestämma om våran "alpint"-grupp ska åka till Romme på lördag, det skulle vara roligt. Men vi får se hur det blir!

Idag så har jag inte riktigt något planerat, blir nog att ta en öl med någon trevlig själ på hörnan eller något. Det är ju studiedag imorrn! Så det blir en riktig sovmorgon!!

Nej, nu så ska jag ta och plocka ihop lite saker inför idrotten och så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0