USCH!

Nej, usch... Nu är livet inge skoj.. :(

SItter och fastar och har gjort det sedan 21 igår kväll. Lever på saftsoppa och te, är hungrig som ett djur och känner hur huvudvärken och tröttheten bara kommer som en jättevåg :(.
Anledningen till varför jag fastar är för att jag ska åka och röntga njurarna imorgon vid två och man ska tydligen fasta fagen innan och under själva undersökningsdagen. Men efter det kan jag ju lova att det blir donken, hur mycket jag nu orkar äta då :P... Men oj vad jag ser fram emot det!

Skolan har gått helt okej, lite halvtråkigt. Men det min lärare, Jonas pratade om under historialektionen va riktigt intressant! Han berättade vad Sverige gjorde för att förbereda sig under Kalla kriget mellan Ryssland och USA, Sverige skulle förmodligen blivit "startplattan" för båda länderna om kriget skulle bryta ut, så vi gjorde mängder av förberedelser, som vi fortfarande kan se spår utav idag. Våran skola till exempel, var till för att kunna göras om till ett sjukhus på två dagar, rektorsexpeditionen var tydligen operationssalar och röntgensalar!

Efter skolan så träffade jag Offe, skulle hjälpa honom med att skriva ett CV. Vi fick skjuts in till stan av Lina, tack! Sen gick vi till coop för att köpa min "mat" för dem kommande 24 timmarna *suckar*.. Och tror ni inte han köper en massa kexchoklad då då :(. Blev jätteavis! Så han har suttit och mumsat på kexchoklad medan jag har druckit mitt te och min saftsoppa :(. Men det är alltid lika trevligt att umgås med honom, han skulle hem en snabbis för att äta kakor, en av hans "bröder" fyller år idag, vi blev inte riktigt färdiga med CVt, blev ju självklart en massa andra saker som kom på tal och Cv-skrivandet sköts upp (A). Men han skulle komma tillbaka lite senare, när han var klar så vi kan göra klart det!

Jag köpte förresten två nya tesorter, älskar verkligen te, dricker det minst två gånger om dagen! Och idag köpte jag ett grönt te med någon annorlunda lukt. Och det smakar som piggelin, glassen ni vet. Jättegod är den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0