Trött!

Gårdagen va jättetrevlig! Kom till Göran vid halv sex-sex, då blev det massa mat, hamburgare och strips. Lika gott som alltid!

Sen blev det filmtittande på hög nivå, vi började med "The day the earth stood still", och jag kan säga att jag är glad över att jag inte såg den på bio, för så bra var den inte.. Synd, jag trodde verkligen den skulle vara bra. Början va bra men sen blev den seg och så hela hollywood slutet *usch*. Sen blev det "thirteen ghosts", jag har en hat-kärlek till skräckfilmer. Tycker oftast att dem är riktigt bra, men herre guud va lättskrämd jag är.. Sen blev det "The hulk 2" också helt okej, bättre än 1an! Sen började vi titta på "silent hill" men den va så dålig så vi stängde av den efter 15 min, så då blev det "Men in black 2" alltid lika rolig!

Till det där va det ostkrokar och kladdkaka. Vi drack också Spritser, vitt vin med sprite. Det är verkligen en sommardrink, super god och man kan bara hälla i sig, vi drck också gin och tonic aktigt, kommer inte riktigt ihåg vad dem heter, men det går att köpa på åland/tallinn båtarna.

Idag så sitter jag mest bara, är allmänt trött och har bra 2 helt oplanerade dagar den här veckan, så det blir att vila och pyssla om mig själv! Ska nog ta och dricka lite te och läsa på "The Da Vinci Code"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0