Taco och mys!

Akupressuren var superskön! Det gjorde rejält ont på korsryggen när hon tryckte på punkterna, men det ble mycket bättre ju längre hon höll. När jag gick därifrån, 75 min senare, så kändes det som om jag gick på moln! Har aldrig varit så "lätt" i ryggen, det kändes inte ens att jag använde musklerna i ryggen. Knepig känsla! Har inte fått ont än heller, jag får se om jag kan sova/vakna utan att ha ont. I så fall blir jag kanonglad, första gången jag har fått riktigt sova på... 4-5 år(?!) tror jag det är nu. Så mer massage åt mig!

Jag kom hem vid ett, halv två tiden. Trött som ett djur blev jag, och illamående :(.
Kunde inte/orkade inte gå till skolan *suckar* och eftersom jag har varit tankspridd och inte skickatefter så jag kan få sjukintygen så kunde jag inte sjukanmäla mig heller *suckar ännu mer*. Men min mentor visste att jag skulle vara borta, men i alla fall..

Vid fyra-fem tiden så var jag hungrig, hade bara ätit en korv på stationen, "hann" inte med frukost :(.
Så det blev tacos, eftersom jag var ynklig och mådde dåligt så gjorde jag en deal med Pemil, han gick och köpte tacos om jag betalade och lagade maten. Det va massa mums!

Till maten tittade vi på "Big Bang Theory", så himla bra! Har någon sett den? Den rekomenderas i alla fall! (det är en serie)

Nu sitter jag och myser i mina student mjukisbyxor och en stor kofta med en kopp te!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0