Städat, Diskat och Lagat mat!

Slutade vid elva, men gick inte hem förrän tio i tre, satt uppe i biblioteket  mrfoch gjorde lite engelska och spelade spel från funplanet.com haha, lite smånostaligskt.

Har haft olika anledningar till att vara tjurig idag, och när jag är arg eller tjurig så städar jag alltid, vet inte varför.. Men det är bara avslappnande, så det blev "Linkin Park" och städning för hela slanten!

Jag dammade, dammsög, rengjorde toaletten, diskade och moppade. Så nu är det rent och fint här hemma! Har till och med ställt undan all disk *känner mig duktig*.

Till mat blev det kyckling med rostad potatis och morötter i ugn och bearnaisås på påse, jättegott!!
Har fortfarande inte httat laddaren *tjatar*, men jag blir så ledsen :(.

Nu funderar jag på att göra en hårinpackning, har en kvar i min burk från Lush, som jag fick av Marielle i födelsedagspresent! Luktar underbart och håret blir verkligen silkeslent! Och mitt hår tycker inte alls om mig och mina färgningar, så håret mår nog bara toppen med lite lyx!

Kommentarer
Postat av: Lina

haha spelat på funplanet? du är rolig du.

2009-02-12 @ 20:48:37
Postat av: Marielle

Naaw, städmaja! :) Det är ett personlighetsdrag hos dig, det där med arg-städa. Gulledu :)

Duktigt med disken å allt ;)

Va bra att det funkade så bra, hårgrejset :D

2009-02-12 @ 23:53:59
URL: http://m890316.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0