Smoothies!

Nej, nu får det vara nog, orkar verkligen inte leta efter min j*vla kameraladdare längre, nu blir det att kila ner på stan och köpa en ny, kan väl inte gå på mer än 100kr? Plus att då får ni se mina mysiga studentkläder! Och dem där kilklacksskorna som jag köpte för någon vecka!

Ska på samma gång kila förbi närmaste butiken och köpa massor med frysta bär så jag kan göra smoothies, har varit supersugen på det hela dagen!

Fick också gå från idrotten idag, vi hade "temadag" och jag ingår i gruppen "friluftsliv", så jag tog en egendag, med det menas att vi får göra något utanför skolan, så länge vi skriver om det i våra loggböcker efterråt och har dokumenterat det med bild. Jag ska ta en promenad till gymmet, gymma en massa och gå tillbaka, det kändes väl som en bra sak?

Har förövrigt träningsvärk i magen sen igår, tack för den systeryster ;). 

Kommentarer
Postat av: Marielle

Haha, varsågod ;) Kanske vill låna hjulet? ;D

2009-02-11 @ 13:59:02
URL: http://m890316.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0