Skit också...

Nej usch, sitter och lider av tristess... Gör verkligen ingenting och dagen är bara mupp :(.

Visade sig att en ny laddare inte skulle kosta 100kr, utan självklart 800kr.. Fa-aan. Så det blev ju lagt på hyllan, tänker leta lite extra innan jag bestämmer mig för att lägga ner 800 på en laddare.. Så bilder kommer tyvärr inte upp idag heller :(.

Smoothiesen var god i alla fall, gjorde en med hallon och mild lättyoghurt, jättemumsigt!

Så nu sitter jag här och beklagar mig själv och har jättetråkigt. Ingen vill gå ut heller *tycker synd om mig själv*.
Får väl plugga lite mer då, *yeey*... Aja, I värsta fall får jag väl köpa ett par till skor för att pigga upp mig själv med :P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0