Sitter hemma.

Pizzan va jättemumsig! Vi, jag och Sanna åt på det nyöppnade stället här i sala, "Viktoria". Förstår verkligen inte varför dem öppnar fler pizzerior här i stan, det finns massor av pizzerior i sala... Variation får man i alla fall! Det som är skönt är att just den här pizzerian ligger snett emot mig, ett stenkast iväg ungefär, jättebekvämt när jag är bakis eller bara lat ;)!

Efter det så kilade jag hem, pratade en kvart med mamsen i telefon, lika mysigt varje gång *pussar på*.

Resten av kvällen har gått åt till att kika på  utlandsresor, främst till Tunisien, Afrika. Yes gott folk, dit beger sig nog mina små fötter och min mors i juli, lååångt kvar. men i alla fall, jag mår bättre av att bara tänka på det *myser* blir nog en två veckors resa! Sen har jag blickat missnöjt åt min Engelska C som ligger och är ogjord *suckar*. Vi ska skriva om gamla författare, i mitt fall, Jane Austen. Men ska sätta igång med det strax, har gjort några i alla fall *känner mig duktig*.

Nu blir det nog en kopp av mitt te, den med päronsplitt-smak och något avsnitt av "sex and the city" eller någon film :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0