Rise and shine!

hej och håå va tidigt det är.. Vaknade för en halvtimme sen kanske, ska upp och jobba till 11, så jag måste ta 10 bussen..

Idag blir det som sagt jobb och fotografering. Fotograferingen ska bli skitskoj! Vi har ganska mycket planerat och tror det kan bli skittuffa bilder!!

Sen så verkligen längtar jag tills imorrn och på Torsdag. Det blir ju spa då! Ska ringa till dem och fråga om vi kan vara med på kursen hur man lär sig göra sushi, man får äta allt man gör också *mums*! Sen på Torsdag ska vi ut på stan i Stockholm, och jag har hittat den mest underbara klänning från Top Shop som vi bara måste gå och kolla på om den finns. Annars blir det att leta till balen och studenten!

Nej, nu ska jag göra mig iordning och packa ner lite outfits till sessionen idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0