Precis duschat!

Det blev ingen Pirate Bay-debatt idag på samhällen. Den nya rektorn kom förbi, hon pratade på i en timme och en kvart. Så det blir Pirate Bay-prat om två veckor istället. Rektorn är för övrigt helt okej, trevlig och sådär!

Har ätit kyckling, jag och emil gjorde en deal, jag lagade maten och han diskade. Så nu är det diskat och fint!

Har precis hoppat ur duschen och vet inte riktigt alls vad jag ska ha på mig, vi ska inte ut. Så det blir förmodligen nått linne och jeans så mer fokus på smink och hår! Jobbar alltså inte ikväll, är sååå skönt att vara ledig!

Nej, nu blir det klädprovning och musikpoppande så jag riktigt kommer in i hela partykänslan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0