Plugg!

Nu sitter jag här och grämar mig inför alla svenska arbeten jag har framför mig *uscha*, men har haft en paus från nytta med hjälp av kebab och "En geishas memoarer". Någon som sett den? Såå himla bra! Den är ganska lång, men helt klart sevärd!

Med svenskan så ska jag svara på 4 frågor om Selma Lagerlöf och göra lite mer, så har jag förhör på ett papper om Jane Austen på Engelska C, den är en 34 frågor... Men vi har förhöret på Torsdag, och det är tydligen jäätte viktigt, så ska sätta mig ner och skriva om och plugga riktigt ordentligt! Imorrn blir det förmodligen också plugg, men nog om det. Blir ju nästan lite deppig här ;).

Förresten, träffade systeryster idag. Hon ville få över mig för att hon va lite fotosugen, så det blev lite snölekar och en massa skratt, mest åt mig och mina miner då, men roligt hade vi ;).

Nej, nu ska jag inte hitta på dåliga anledningar för att inte plugga.... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0