Party, Sushi och Skor!

Kvällen blev riktigt bra igår faktiskt, trots allt!

Satte på mig ett par jeans och kilade över till Linus vad klockan nio-tio någongång, där det va lite party! Hade det jättetrevligt och träffade en massa nya roliga människor! Det som är så underbart är att jag och Linus bor i princip grannar, så jag gick över i intersport tofflor(!) kallt va det, men som sag. tar inte mer än en halv minut att gå dit, lite längre tog det att komma hem dock (A). För alkohol+klantig ellen+snö/is+hala tofflor = INGEN hit! Gick hem runt ett snåret, med alkohol kvar till och med(!!).

Efter några högljudda snubblingar så hittade jag avstängningsknappen på datorn och lyckades få av mig kläderna!

Idag har jag som jag sa igår, studiedag. Så jag sov läänge, ända till tjugo i elva, guuud va skönt det va! Behövdes verkligen!
Det var tänkt att jag skulle åkt till västerås med elva-tåget med ewe, men hon messade och sa att dem inte hade kommit iväg än, så jag behövde inte åka med det tåget. Sen har jag inte hört något mer, lite tråkigt. Det var ju så himla länge sen vi umgicks!

Men jag blev sugen på friterade bollar, ni vet, kina mat. Friterade räkor, kyckling och biff. Sen blev jag sugen på sushi, och som tur är har vi en Kina resturang som har kinabuffé och sushibuffé i ett. Så jag, Emil och Anton kilade dit, nu en och en halv timme senare så är jag proppmätt, helt klart värt 75kr!

Ja! Jag fick mina nya höga gladiatorskor idag, dem sitter perfekt och är supersnygga. Kommer bo i dem i vår/sommar! Ska leta lite mer efter min kameraladdare idag, om jag hittar den så kommre bilder upp asap!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Det blir Beteendevetare ;)

2009-02-11 @ 14:22:04
URL: http://m890316.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0