Pannkisar!

Vaknade för runt en och en halv timme, så nu är jag riktigt pigg!

Jobbnatten gick bra, och jag fick lov att stanna till 4, men det blir bara extrapengar! Ja gick och la mig vid 5, tog ett mysigt bad efter jobbet och sen gick jag och la mig! 

Kvällen igår va underbart jättemysig! Helt klart en perfekt kväll för en alla hjärtans dag! Det blev melodifestivalen med massor av godis, kom på nu att vi glömde glassen. Men det gör inget alls, vi åt lösgodis, ost och kex och choklad från choolaterie'et. Muums, kände mig riktigt tjock, nöjd och belåten när jag åkte ner till stan. 

Nu står Marielle och Mamma och gör pannkakor! Kommer bli jättegott som en lite brunch! Sitter och kikar på utlandsresor också, guuud vad skönt det skulle vara att flyga till något varmare land! 

Jag har inte riktigt bestämt mig än om jag ska åka hem med halv tre tåget eller halv fem tåget, beror på hur "stressigt" jag vill ha det, men känner jag mig själv rätt så blir det nog vid halv fem.

Nej, nu ska jag hjälpa till lite grann! 

Kommentarer
Postat av: Emil Skogsund

Du är inte hemma än! -.-

2009-02-15 @ 23:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0