Myys!

Nej, usch! Idag har jag haft en jättedålig dag...
Igår så orkade jag inte blogga, jag va bara hemma hos mamma och syster till halv sju, sov till ett. Somnade ju inte förrän runt halv fem på Söndag morgon, så det va riktigt skönt att få sova ut! Även fast det blev ett par rivstarter från Jassys sida (systerysters muppkisse!!) från min axel och mage, runt 6 på morgonen... Hon kan vara riktigt hemsk ibland, men är minst lika söt lika ofta!!

I alla fall, när jag kom till Sala igen så kilade jag över till min och Emils gamla lägenhet för att hjälpa honom att flyttstäda! Kom dit runt sju och gick därifrån vid elva, blev ganska mycket gjort, men det är fortfarande ganska mycket jobb kvar! Så det blir att kila dit en gång till i veckan då nycklarna ska vara inne på Fredag. Så jag var helt enkelt för trött för att blogga igår.
Men på hela helgen så kunde jag ändå inte somna förrän halv 2 *suckar*, så skulle jag upp 8 för att duscha innan skolan som började kvart över nio. Var verkligen jättetjurig imorse, funderade verkligen på att skippa första lektionen, men nej.. Kände mig duktig när jag gick till skolan (en kvart för sent, men i alla fall!!) då ringer Oscar när jag har kommit halvvägs och säger att Peter, min Pic-lärare, inte är där(!!). Blir trött och less och skiter i det och går hem igen, lektionen är ändå 2 timmar och 10 min lång! Psykologin va dock intressant, som vanligt. Fick skjuts hem av Pauline, så då passade jag på att kila in till Waynes och köpa en cocoslatte, mums va god den va! Brukar annars bara dircka chaite där.

Nu sitter jag i alla fall hemma i supermjukis kläder och bara myser, har precis ätit.
Mat

Åt wook med fullkornsnudlar!! Mumma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0