Myser med te.

Sitter och myser i mjukisbyxor och min urtjusiga "Star Trek"-tröja nu och dricket ett rött roiboste. Gott!!

Har verkligen försökt plugga idag, men jag orkar inte med någonting, sitter och lallar i princip och har gjort det sen jag kom hem från lunchdejten med Emil och Anton.

Sitter och suktar efter mitt SNES, fan att inte saker och ting funkar som det ska, vill ha en myskväll med SNES och massor av godis och annat gott!

Imorrn blir det en städdag, dels för att jag verkligen måste hitta min batteriladdare till kameran, vart kan den ha tagit vägen? Och dels för att det är dammigt... Sen ska jag försöka ta mig i kragen och vara duktig och plugga Historia.

Faaan, kom på att vi har förhöret imorrn på engelskan.. Skit också, det hade jag glömt :(. Så nu måste jag faktiskt plugga.. Hatar när sånna där saker händer, som man totalt glömt bort och sen bara *poff* kommer man på det, speciellt nu när det tydligen är ett superviktigt förhör/prov som vi har på det också!!

Längat för övrigt till "alla hjärtans dag"-student festen på fredag, blir somrigt goda drinkar och en söt sminkning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0