Mysdag

Idag så blev jag som sagt planlös, men det gjorde ingenting alls, även fast det hade varit  väldigt roligt att träffa Tess, så är det jätteskönt att ta det lugnt en dag, speciellt efter en hel natts jobb :).

Jag och Mamma har bara legat och "degat oss", vi började med "Presidenten och Ms Wade", nu har vi lagat mat, fyllda kycklingar med strips till, under tiden som det va i ugnen så gick vi och köpte godis och glass :D.
Så nu har vi lagrat upp med mat och film, sen blir de godis, chips och glass, två sorter, Häagen-Dazs (världens godaste glass!!) med vaniljsmak, och Icas egna hallonglass, båda svin dyra, en halvliter styck och bara glassen gick på 100 kr(!).

Till maten blir det en jordgubbscider, 2,25 eftersom jag ska jobba... Så ska vi kika på "Pretty Women" medan vi äter allt gott, helt klart en välbehövlig tjejdag :D. Nu är maten klar, så jag ska kila. Hörs lite senare ikväll, eller inatt när jag kommer hem från jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0