Musik och Jane Austen!

Sitter och sjunger och läser.

Fick lite myskänsla och det började med att jag lyssnade på Lisa Ekdahl, och sen Lisa Nilsson. Tycker båda är riktigt bra. Men Lisa Ekdahl har mer myskänsla över sig! Det va ett bra tag sen jag lyssnade på henne, men har haft "ironic" och "what if god was one of us" i högtalarna väldigt flitigt dem senaste två veckorna. Tycker dem låtarna är sååå himla bra. Alanis Morissette är riktigt bra över huvudtaget.

Kände att jag behövde en paus i pluggandet, på ungefär två timmar så har jag bara hunnit gjort ungefär 10-14 frågor... Känns ju ganska dåligt, känns ännu sämre när det mesta är Pemils förtjänst, han är guld värd och hjälper mig med dem extra svåra frågorna, och självklart tar det honom bara 2 minuter att hitta en fråga som jag har letat efter inte i 5 min inte i 30 min utan vid flera gånger när jag suttit vid datorn, tja.. en 3 gånger kanske... Så han är BÄST!

Det positiva är att jag har sovmorgon imorrn och slutar supertidigt, har bara en enda lektion imorrn, engelskan, och den börjar 9,55 och slutar runt 11 *yeey*.

Nej, nu ska jag fortsätta med dem sista frågorna och sen blir det tookplugg på dem, men det är detpositiva när man är som mig och inte hittar ett skit oavsett hur mycktet man läser. Du får in massor av information om ämnet, helt gratis. Så det blir lite mindre "efterplugg" när frågorna är besvarade ;)!

Kommentarer
Postat av: Emil Skogsund

sparar att du tycker "jag är bäst" till senare

2009-02-12 @ 15:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0