Melodifestivalen.

Nu sitter vi här och äter chips och tittar på Melodifestivalen, och seriöst.. Nu förstår jag verkligen varför jag slutade titta på det för en fyra år sen, tittar bara på det nu för att mamma tvingar mig -.-.. Dem bästa låtarna är helt okej, men dem kommer ju självklart inte med, som låten "Snälla, snälla" HERREGUD vilken otroligt värdelös låt, hur kunde den gå vidare? Eller ja, vara bland de 5 bästa? Nej usch, så irriterar jag mig på värdinnan, Petra Mede. Vem byter klädsel mellan varje låt? Nej, usch... Varför tog dem en sån bra tradition/tävling och gjorde den jättedålig :(. Sista melodifestivalen jag följde, var när "Hanna" tror jag hon heter sjöng låten "hallå hallå, jag är X22", kommer nån ihåg den?

Vad tycker ni, är den ens värd att följa längre? Jag sätter ett stort USCH på hela spektaklet i alla fall... 

Kommentarer
Postat av: Marielle

Värdinnan är värdelös.. Man blir irriterad av att bara höra hennes röst. Så jävla dryg.

Å skitlåtar. Va hände med Jonathans låt tex? HALLÅ?

2009-02-09 @ 22:06:11
URL: http://m890316.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0