Melodifestivalen, godis, chips och popcorn!

Kom till västerås tio i sju, gick för att kolla om Marielle fortfarande jobbade, vilket hon gjorde!
Så vi tog bussen hem tillsammans kvart över sju.

Så nu sitter jag här och mumsar godis och popcorn!
Herre gud va dåligt melodifestivalen är, speciellt värdinnan... Har ju varit hos mamma varje lördag, så har tittat på varje deltävling *bläää*.

Sitter och pratar alkohol med familjen, just nu flat-line shottarna pemil köpte till dem på min traditionella födelsedagskryssning, hehe. Det och brännvin med lakrits smak, det shottade jag igår, guuud va gott de va! Smakar turkiskpeppar/lakrits dödskallar. Mamma mums, sånt blir det oftare!

Nej, nu ska jag ägna lite tid till att kika på melodifestivalen, eller... mest på tillbehören (A).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0