Matte!

Sitter och väntar på att Matte F'n ska börja, om....  26 min. *yeey*

Fast vet inte om jag ska gå på den, det är inte obligatorisk närvaro på dem lektionerna, bara på seminariumen. Så det är lite skönt!

Plus att jag ska försöka hitta på ett ämne att prata om idag på samhällen,  varje lektion får en elev ta upp ett aktuellt ämne och disskutera det och fråga frågor om det. Och idag är det min tur, men självklart har jag glömt bort det och måste nu stressleta, dock så börjar inte lektionen förrän 14,15 så det är skööönt, men trodde jag skulle sluta vid 13-14 idag, men det sket ju sig :(. Kanske kan arbeta på engelskan, för ett aktuellt samhällsämne kan ju inte vara så otrolgit svårt att hitta :)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0