Jobbig morgon!

Vaknade vid 7, hade absolut ingen lust att gå upp, jättetrött, ont i halsen, snorig och super ont i ryggen...

Har nu plågat mig igenom en jobbig religionslektion och har 3 timmars håltimme......... vill HEM!

Är inte alls på bra humör iadg, och vill bara hem och dra täcket över huvudet och vänta på lovet, som självklart är fullbokat med jobb och annat smått och gott. Men idag så ska jag vila och ta det lugnt! Har ett matte F seminarium att genomlida, en samhällslektion som är jättetråkig, sen ska jag hem! Hatar 8,15-15,30 dagar, har dock dem bara på fredagar, men i alla fall :(!

Ska försöka få lite projektarbete gjort under håltimmarna, om jag orkar. Annars blir det nog att sitta och vänta på lunchen, hann inte äta frukost ida´g, har inte ens någon frukost hemma :(.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0