I skolan...

blää, tycker verkligen inte om håltimmar, visst. jag kan hinna med en massa läxor och dylikt på dem, men dem är ju så otroligt långa och tråkiga, speciellt den här som jag alltid har på Tisdagar. Från tjugo i tolv till två... Kom igen?
Orkade inte med 3D Max, utan kände att jag behövde tid till att plugga till Engelska C, "Jane Austen" frågorna, går väl sådär. har svarat på 12 av 24 *uscha*.

Men det kommer bli ännu mer pluggande idag, och imorrn! Jag behöver verkligen två riktiga pluggdagar. Så jag har bestämt mig att låsa in mig och plugga minst 5 timmar idag och minst 5 timmar imorrn. Då kommer jag ligga lite före också, och det känns skönt :)!

Nej, ska fortsätta plugga lite mer nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0