Hos Mamsen och Systeryster!

Fick skjuts hem av Frida idag, så nu har jag nästan precis kommit hem från jobbat, jag vet! Folk kan ju gå upp vid den här tiden -.-...
Jag är själv i lägenheten här, Marielle är tydligen hos Johan och Mamsen har överliggning i Falun :).

Dagen har spenderats med att diska, emil hade ju snott mitt diskmedel, så köpte nytt idag! Och umgåtts med Linus, ätit kakor och snackat skit :D. Åt min första mackagrillsmacka (toast) på länge, mums va gott det var!

Ja, jobbet var ganska trist, fick börja 45min senare än tänkt.. Hann dock göra lite matte, fick en matteuppgift av Jalle, och ligger på MVG nivå i Matte F, sweet!! Bara det gjorde hela min dag bättre! 
Men tillbaka till jobbet, fick jättemycket beröm av Johan som tyckte jag var "kvällens klippa" sa han bland annat, kändes jätteskönt! Sen det vanliga, fulla, dryga killar som tycker att dem är JÄTTEcharmiga när dem står och flåsar sin äckliga sprit blandat med spya andedräkt -.-. 

Men nästa Fredag, då jääklar. första studentfesten för hela 3an som följer med utgång till hotellet. Hoppas det blir roligt i alla fall, ser fram emot det!
Imorrn på dagen blir det att träffa Tess, det va evigheter sen! Och så blir det självklart jobb, menmen. Jag måste tjäna lite pengar också! 

Tror bloggandet fungerar lite som en avslappningsgrej nu, eftersom jag stressar så mycket och är överallt hela tiden (känns det som) och verkligen inte har lika många "roliga inslag" som förut, så känns det skönt att bara "skriva av sig", förstår du vad jag menar :)?

Nej, nu blir det ett bubbelbad, en kopp te och en varm och mysig säng :D!

NattiNatti, eller Godmorgon kanske ;)?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0