Hemma med Mamma.

Gårdagen var helt okej! Kilade ut i mina nya gladiatorklackar och kände mig supersnygg! Studentfesten va inte alls så roligt, så efter 20 min så gick vi till hotellet istället. Det var dock inte så mycket folk där heller, och det kom inte så mycket senare på kvällen heller. Men det blev att skaka på rumpan lite grann i alla fall! Fick Linus att komma och möta mig så jag kunde köpa nått att äta, efter det gick vi hem till honom, och fick mig en helt underbar fotmassage. Styrde klackarna hemåt vid 1-tiden, skulle upp vid 8 för att ta 9-tåget. Skulle jobba! Nu sitter jag och mamsen och nördar vid varsin dator, jag har snattat systerysters, tack *pussar på*. 

Vi skämde också bort oss idag, eftersom det är alla hjärtans dag. Vi köpte 9 bitar choklad på mälardalens chocolaterie. Dem är suuper mumsiga, sen blir det ost och kex också! 

I bild har ni chokladen, den röda är hallonsmak, och den med vit prick är vodka-vanilj, den med svart är lakrits, bredvid är det pistage och den sista tequila och salt!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Det är min bild, skriv det i inlägget också. hihi ^^,

Å varsågod för lånet :)

2009-02-16 @ 23:42:40
URL: http://m890316.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0