Hallå!

Nu har jag varit väldigt frånvarande här ifrån.. Men internet hemma muppar sig jättemycket...

Spat var JÄTTEmysigt! Självklart glömde jag kameran hemma... Men tog lite kort med mammas mobilkamera, så bilder kommer upp. bara lite senare! Berättar om vad som hände/vad vi gjorde när bilderna kommer upp. Finns så mycket att berätta att det blir lite föör långt inlägg i så fall.

Jobbade igår, 00-04 och idag jobbade jag också. först 12-16,15 och ska jobba igen 00-03. Hoppas på att få komma hem till sala idag också! Men får se hur det går. Systeryster jobbar med mig idag också, ska bli skoj!

Jag och syster har också varit och firat våran kusin Robin idag, han fyller 17! Det va jättetrevligt att träffa dem och det borde göras oftare! Vi åt jättegod mat och snackat allmänt stunt i ett par timmar, sen fick vi skjuts hem av Per.

Tittar på melodifestivalen och har fått hem bilderna från fotosessionen som ombokades till i Torsdags. Ska bli skoj att kika igenom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0